Forum Curie Strona Główna Curie
Forum IV LO im. M. Skłodowskiej - Curie w Chorzowie

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

speelgoed 1 jaar

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Curie Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jessica Lew

PostWysłany: Pią Lis 15, 2024 05:53    Temat postu: speelgoed 1 jaar Odpowiedz z cytatem

Ik weet niet of we buitenspeelgoed dit probleem hier zullen oplossen, maar ik stel voor dat de politieke beslissing om geen nauwkeurige getuigenis te geven niet in overeenstemming is met de fundamentele principes van cybernetische systeemtheorie. Zoals ik het op dit moment begrijp verloor Bébé het vertrouwen in de cultuur van het systeemdenken omdat het veranderde van wetenschap naar politiek, en dat vertrek introduceerde wat zij een \"duisternis\" (en ik noem corruptie) van de fundamentele principes van systeemwetenschap en systeemdenken noemt.

Zoals ik het zie, is de gemeenschap van systeemdenkers gesplitst in twee waarneembare facties. De kleinere fractie, die jij en ik onderschrijven, is dat we de axiomatische principes en hulpmiddelen gebruiken voor het denken van systemen om zowel systemische problemen \"daarbuiten\" in de wereld op te lossen als systemische problemen die zich voordoen binnen de c magnetisch speelgoed orridors van onze eigen discipline en praktijken. Bovendien doen we ons werk in het openbaar, om aan te tonen dat we rolmodellen zijn voor onze methodologie, zelfs als we interne kwesties binnen onze eigen gemeenschap aanpakken.

Het negeren van iemand voor een sociaal waargenomen fout w speelgoed 1 jaar erd in de wet gecodeerd door Hammurabi, de zesde koning van de Eerste Babylonische dynastie van de Amorieten stam, regerend van c. 1792 v.Chr. tot c. 1750 v.Chr. De Hammurabi wetscode omvat een verzameling 282 regels, stelde normen voor commerciële interacties vast en stelt boetes en straffen vast om te voldoen aan de eisen van justitie. De wetten varieerden per sociale klasse en geslacht en het nam een brutale benadering van gerechtigheid. En deze codes stierven niet uit met de verovering van Babylon.

Alle dingen, goed en slecht, hebben kracht om houten speelgoed meer te ontwaken en te verlichten van wie we zijn als kleine vlekjes van verlicht bewustzijn. Vier jaar eerder was ik op zoek naar locaties om een documentaire te delen die ik maakte over de eerste Women's March. Het was een super historische gebeurtenis. Eén die organisch ontstond als een supervoelend wezen gekleed in roze. Dit wezen, vrouwelijk natuurlijk, was een tegenkracht die opstond in het kielzog van Donald Trump's 2016 verkiezingsuitwinning. De verkiezing die hem in het Witte Huis bracht.

Barry schijnt een briljant licht in een donkere plek. Ik heb het vertrouwen in de cultuur van Systems Thinking verloren. De duisternis van de menselijke geest is inderdaad de bron waaruit alle corruptie binnensluipt in de systemen die de mens heeft gemaakt. Het vergt bewust werk om de duisternis op afstand te houden. De meeste mensen willen dit werk niet doen omdat het soms vervelend en pijnlijk is en op andere momenten vernederend. Dus verstoppen we het op de donkere plekken in onszelf. Maar het ga bol com speelgoed at niet weg. Het blijft daar vrij actief en zeer in staat om autonoom en antithetisch te handelen tegen onze eigen belangen. Zo werkt de corruptie.

Hij had niet alle informatie omdat veel ervan verborgen bleef; Zijn analyse is echter uitstekend en biedt kansen voor inzicht en groei. Maar natuurlijk is dit soort groei moeilijk. Hierdoor wordt het vaak afgewezen, vooral door collectieven, omdat het niet mooi is, het is niet leuk. Het zijn de dingen over onszelf die we allemaal hebben moeten verwerpen en verstoppen omdat anderen ons zouden zien al s monsters voor het onthullen van deze delen van onszelf.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Wysłany: Pią Lis 15, 2024 05:53    Temat postu:

Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Curie Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: